top of page
חיפוש

יוגה - לאמץ את ההרפתקה!

רציתי לשתף אותך בכמה הרהורים על יחסי הגומלין המדהימים בין אומץ, יוגה ומסע החיים. המסע שלנו בחיים מציג לנו אינספור הזדמנויות להביא לידי ביטוי את הכוח הפנימי שלנו, לעמוד מול אתגרים, לנווט בתוך המורכבות היפה של ההזדקנות.


אומץ, כידוע, אינו היעדר פחד, אלא הוא היכולת לפעול למרות הפחד. בכל יום אנו מתמודדות עם החלטות ונסיבות חיים שבוחנות את החוסן שלנו. ככל שאנו מתבגרות, האתגרים הללו לובשים צורות שונות. אנחנו צריכות להתרגל לשינויים הפיזיים בגוף להתמודד עם סדרי עדיפויות משתנים ועם מעברי חיים. רגעים רבים בהם ברגעים עלינו לאזור אומץ, כי אנחנו רוצות להמשיך לצמוח והצמיחה תמיד מתרחשת מחוץ לאזור הנוחות שלנו.


יוגה היא ידידה ומלווה נאמנה במסע הזה. ערכה לא יסולא בפז! באמצעות ההתמדה בתרגול היוגה, אנחנו לומדות לטפח כוח, גמישות ואיזון לא רק בגוף אלא גם בתודעה וברוח. תרגול היוגה מספק לנו מרחב שהוא בטוח לחקור, בתשומת לב, את המגבלות שלנו, להכיר ולאמץ את הפגיעות, להיעזר וגם לפתח את החוסן המולד שלנו. היוגה מלמדת אותנו להיות נוכחים ברגע, להתחבר לנשימה שלנו, ולטפח חמלה עצמית בזמן שאנו מנווטות בתוך פיתולי החיים.


ככל שאנחנו מתבגרות, היוגה מציעה יתרונות אדירים שחורגים מהפיזי. היא הופכת כלי רב עוצמה להקלה על מתח, למיקוד ובהירות מחשבתית ולטיפוח רווחה רגשית. התמדה בתרגול קבוע, מעוררת אנרגיה חדשה, מודעות עצמית וחיבור עמוק אל הגוף.


ככל שאנחנו מתבגרות, ומזדקנות - אימוץ אימון היוגה כחלק ממסע החיים שלנו מאפשר לנו לשחרר ציפיות, להרפות משיפוט וביקורת עצמית ולאמץ את החוכמה שמגיעה עם המיומנות והניסיון. אנחנוו לומדות לכבד ולהעריך את הגוף שלנו, לחגוג את השבילים בהם הוא פוסע, ואת הסיפורים שנטבעים בו.


אני ממש ממליצה לך לצאת למסע האישי שלך לגילוי עצמי. ממליצה לך לחפש שיעורי יוגה שיתאימו לך, או לתרגל רצפי יוגה עדינים מהנוחות של הבית שלך. השתתפי בשיחות עם נשים אחרות שמתרגלות יוגה, שתפי בחוויות, באתגרים ובניצחונות שלך. עם היוגה נחגוג את היופי שבהתבגרות, נגדיל ונטפח קהילה תומכת. אומץ הוא שריר שמתחזק עם כל צעד שאנחנו עושות מחוץ לאזור הנוחות שלנו. היוגה היא קרקע לטפח בה אומץ, כדי לפרוח ולשגשג בלי קשר לגיל!

מאחלת לך כוח, שלווה ולב אמיץ במסע המדהים הזה.

באהבה, רוני




צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page