top of page
חיפוש

הכוח של יוגה על….. אכילה!


כשאת עולה על מזרן היוגה שלך בכל יום, את יוצאת למסע מדהים של גילוי עצמי וצמיחה. באמצעות התרגול היומיומי הזה, את מתחילה להיות עדה לשינויים העמוקים שהוא מביא לא רק לבריאות הפיזית שלך, אלא גם ליחסים שלך עם אוכל. זה מדהים איך ההשפעה של היוגה משתרעת הרחק מעבר למזרן ומעצבת את הגישה שלך לאוכל בצורה ממש טרנספורמטיבית.


תרגול יוגה יומי מלמד אותך לחיות חיים של איפוק ולא במובן מגביל. פירוש המילה יוגה הוא: איחוד, ריסון. כלומר טיפוח של הנהגה עצמית. כשאת מטפחת את המשמעת העצמית הזו, באמצעות האימון היומי, את מוצאת את עצמך מאמצת הרגלים חדשים ובריאים שמזינים גם את הגוף וגם את הנפש שלך. היוגה הופכת להיות שער לבניית חוסן, רוגע וחיוניות ומעצימה אותך להתמודד עם אתגרי החיים בכוח חדש.


במסע היפהפה הזה של מודעות עצמית, תבחיני בשינוי עמוק ביחסים שלך עם אוכל. הימים של חיפוש נחמה באמצעות אכילה (רגשית) מתפוגגים בהדרגה, ככל שהשפעתה של היוגה תופסת אחיזה. במקום לפנות לאוכל כמקור נחמה, את מוצאת את הנחמה בתוכך. באמצעות תרגול יוגה ומודעות. משהו משתנה ביחס לאכילה ולא בדרך של הגבלה ומלחמה בעצמך אלא מתוך עוצמה ביחד עם חמלה וקבלה.


היוגה משרה בך תחושה עמוקה של קבלה עצמית ואהבה עצמית, ומשנה את הגישה שלך לאוכל. את מתחילה לראות באוכל לא רק אמצעי לסיפוק ולעונג ופעמים רבות מפלט רגשי, אלא כמקור הזנה והנאה לגוף ולנשמה. הבחירות שאת עושה במה שאת אוכלת הופכות לשיקוף של האהבה והאכפתיות שיש לך לעצמך.


דרך המסע הטרנספורמטיבי הזה, את לומדת להתענג על הרגע הנוכחי, להיות נוכחת במלואך עם כל ארוחה. התרגול של אכילה מודעת הופך לחלק בלתי נפרד מהשגרה שלך, ומאפשר לך להתענג על הטעמים והמרקמים מתוך מודעות מוגברת.


מכיוון שיוגה משפיעה על הגישה שלך לאוכל, תמצאי את עצמך האופן טבעי, מחפשת תזונה מאוזנת ובריאה שתואמת את הצרכים הפיזיים והרגשיים שלך. את כבר לא מרגישה את הדחף לפנות להרגלי אכילה לא בריאים, מכיוון שאת מבין שהזנה אמיתית מגיעה מבפנים.


היוגה הופכת להיות עוגן. היוגה מעצימה אותך להתמודד עם רגשות ואתגרים מבלי לחפש מפלט באוכל. את מאמצת חירות מאכילה רגשית, מכירה בכך שמזרון היוגה שלך הוא המרחב שבו תוכלי לחקור, לרפא ולצמוח.


תרגול יוגה באופן קבוע עזר לי לבנות מערכת יחסים חומלת יותר עם הגוף שלי והערכה עמוקה יותר לתזונה שאליה הוא משתוקק. במקום לראות באוכל מקור לאשמה או הגבלה, למדתי לחגוג אותו כאמצעי להזנת גופי ונשמתי כאחד. אכילה שאינה קשורה לכללי דיאטה נוקשים אלא לתרגול עדין של התכוונות לצרכי הגוף שלי ולבחירות מזינות. חשוב לציין - אין כאן כל שאיפה לאיזה אידיאל פיזי בלתי ניתן להשגה; אני עצמי - כלל לא רזה. ולא שואפת להיות רזה. כן יש כאן טיפוח של מערכת יחסים בריאה עם עצמנו. באמצעות היוגה, הזנת הגוף במזון בריא, הנאה מהגוף ושמחה בגוף, ביחד עם טיפוח נפשנו בחמלה ובקבלה עצמית.


אולי גם לך מחשבות בנוגע לאוכל? דיאטות? יוגה? או אולי פשוט רוצה לשתף את בחוויות שלך? אל תהססי לכתוב לי. וגם אם יש לך שאלות - אני כאן כדי לתמוך בך בדרך היפה הזו של יוגה. של גילוי עצמי ושינוי.


נמסטה

רוני

"מועדון היוגיסטיות לנשים מנהיגות!"


44 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page